Kategoria: Biznesowe
Przebieg szkolenia
CEL SZKOLENIA
KORZYŚCI
METODY
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1: Osobowość i jej wpływ na jakość i formę kontaktów interpersonalnych
w pracy
Cel modułu:
Celem modułu jest poznanie swoich preferencji komunikacyjnych wynikających z posiadanej osobowości i zwrócenie uwagi na często skrajnie różne preferencje komunikacyjno-osobowościowe u osób z którymi współpracujemy.
Moduł 2: Metoda Portfolio w zarządzaniu rozwojem pracowników i delegowaniu
Cel modułu:
Celem moduły jest dostarczenie narzędzia do szybkiej analizy momentu rozwoju pracowników w organizacji i dostosowanie metod oraz zadań w myśl koncepcji Blancharda .
Moduł 3: Jeden zespół – jeden cel – istota, znaczenie i rola pracy zespołowej
Cel modułu:
Poznanie istoty, znaczenia i roli efektywnej pracy zespołowej.
Moduł 4: Trudne i konfliktowe sytuacje w zespole
Cel modułu:
Celem tego modułu jest poznanie metod zapobiegania i rozwiązywania konfliktów.
Moduł 5: Zarządzanie zmianą w pracy menedżera
Cel modułu:
Zmiana duża i małą jest dzisiaj codziennością pracy lidera, moduł pozwoli na zwrócenie uwagi na psychologiczne aspekty przeprowadzenia zespołu przez zmianę.
Podsumowanie szkolenia
Ekspert: Radosław Wajler
Coach, trener, konsultant ds. wsparcia biznesu, terapeuta ds. wspomagania rozwoju, posiada doświadczenie menedżerskie. Wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na podyplomowych studiach zarządzania zasobami ludzkimi oraz
na wydziale psychologii. Magister ekonomii w zakresie finansów i bankowości. Ukończył podyplomowe studia pedagogiczne i psychologiczne.
Certyfikaty
Projektuje i prowadzi autorskie programy szkoleniowe m.in. z zakresu kompetencji menedżerskich, zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu, reklamy, sprzedaży, obsługi klienta oraz coachingu. Prowadzi warsztaty Train the Trainer. Specjalizuje się
w opracowywaniu i wdrażaniu strategii HR, jak również programów i procesów szkoleniowych. Wspiera Klientów na etapach budowania i wdrażania strategii przedsiębiorstwa w obszarach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
Jest zwolennikiem całościowego i procesowego podejścia do zarządzania organizacjami. Pracę grupową łączy z pracą indywidualną/rozwojową.
Ma doświadczenie w budowaniu Assessment Center i Development Center, w ocenie kompetencji pracowników, prowadzeniu i wspieraniu procesów rekrutacji i selekcji pracowników. Jako konsultant wdrażał m. in.: systemy ocen pracowniczych, systemy wynagrodzeń.
W karierze trenera i konsultanta zrealizował ponad 10000 godzin szkoleniowych
z rozwoju kompetencji menedżerskich, liderskich, komunikacji i współpracy zespołowej.
Wybrani Klienci:
ABB Polska, Animex, Bank Zachodni WBK, Chryzo Polska, Generali, Getin Bank, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Koleje Mazowieckie, Makro Cash and Carry Polska, Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowy Bank Polski, Orlen, Philip Morris Polska, PKO BP, PKP Cargo, PKP Intercity, PZU, Roche Polska, Sąd Okręgowy
w Białej Podlaskiej, Sąd Okręgowy w Warszawie, WIELTON, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, GRENKELEASING SP. Z O. O.
Koszt: 900 zł ( zw VAT)/ osoba
W cenie: