Obecna sytuacja jest dla wielu pracowników druzgocąca. Może prowadzić do kryzysu, nie tylko w potocznym tego słowa znaczeniu. Osobie dotkniętej kryzysem emocjonalnym należy udzielić specjalistycznej pomocy. Coach, który ma paradygmat zadawania pytań i uruchamiania zasobów klienta, może w poważnej sytuacji nie wiedzieć, jak zareagować. Nie każdy problem da się rozwiązać za pomocą zmiany perspektywy czy poszukania zasobów wewnętrznych. Niektóre doświadczenia są tak silne, że mogą spowodować uszkodzenia delikatnego systemu nerwowego. Doświadczony, odpowiednio przygotowany specjalista może rozpoznać sytuację, w której, oprócz rozmowy, zaleci farmakoterapię a nawet hospitalizację. Od tego może zależeć życie osoby w kryzysie. Uruchamiając z Agnieszka Tobota#HelpDeskEmocjonalny położyliśmy akcent, aby zapewnić naszym klientom pomoc doświadczonych psychologów, terapeutów i specjalistów. Nasi klienci, menedżerowie HR czując wagę problemu zapewniają swoim pracownikom możliwość skorzystania z profesjonalnej pomocy. To, co nam w Polsce wydaje się „nice to have”, w wielu krajach jest standardem nie tylko w czasach kryzysu.
A Twoi pracownicy potrzebują interwencji kryzysowej czy coachingu?
Dodaj komentarz