„Myślałam, że już to przerobiłam…”
Często słyszę to i podobne zdania. Z pozoru niewinna sytuacja uruchamia lawinę emocji. „Znowu.” „Nigdy się od tego nie uwolnię!” „Już miałam nadzieję, że więcej nie dam się wykorzystać!”
Życie pokazuje nam, jakie lekcje mamy wciąż nieodrobione. Choć otoczenie, kostiumy i dekoracje wciąż się zmieniają, to sztukę gramy tę samą. Zaleczone, nie znaczy wyleczone. Mieć czegoś świadomość, nie jest równoznaczne z poradzeniem sobie z problemem i zmianą zachowań. Niektóre sprawy wymagają głębszej ingerencji. Nie z każdym też tematem możemy poradzić sobie sami.
Dlatego powołaliśmy z Agnieszka Tobota HelpDeskEmocjonalny. To inicjatywa, dzięki której pracodawcy mogą zapewnić profesjonalną pomoc psychologiczną swoim pracownikom. To ważne, szczególnie w okresie silnych zmian i zawirowań na rynku.
Przypominamy o tym dziś razem z Radoslaw Wajler.
A Ty, kiedy radzisz sobie sam/a, a kiedy korzystasz z pomocy?
Dodaj komentarz