#wiemydlaczego #wiemyjak #wiemyco #wiemyzkim
Co decyduje o powodzeniu działań w szkoleniach?
- Trener?
- Program?
- Miejsce?
Dbamy o jakość całego procesu i wiemy, że oprócz rzetelnej analizy potrzeb szkoleniowych, bacznej obserwacji procesów przez dobrego trenera i umiejętnego formułowania wniosków, we wszystkich działaniach szkoleniowych i na każdym etapie, zawsze liczą się: wiedza, zaangażowanie i poczucie humoru. Menedżerowie zarządzający organizacją, przedsiębiorstwami wiedzą, iż największym kapitałem każdej firmy są ludzie. To oni decydują o sukcesie bądź porażce. Dlatego tych najlepszych z wiedzą, doświadczeniem, z kompetencjami „pasującymi” do zespołu poszukuje się podczas procesów rekrutacyjnych. Można więc zadać sobie pytanie – po co szkolić?
Czy warto jest inwestować w szkolenia, skoro posiadamy najlepszych ludzi? W świecie dynamicznego rozwoju i zmian zawsze powinno zmierzać się do wyszukiwania najlepszych i najskuteczniejszych rozwiązań pozwalających na efektywny rozwój firmy. Szkolenia dostarczają wiarygodnej i najnowszej wiedzy, mogącej doprowadzić organizację/przedsiębiorstwo do sukcesu. Dzięki teorii oraz interaktywnym i zróżnicowanym, praktycznym warsztatom uczestnicy doskonalą swoje umiejętności.
Dobre szkolenie, spotkanie czy też konferencja oparte na gruntownej analizie potrzeb firmy, to nie moda, lecz prosty rachunek finansowy. Koszt doradztwa i szkoleń jest bowiem wielokrotnie niższy od uzyskiwanych później korzyści. Kiedy zaś do samego procesu szkoleniowego dołożymy trochę: emocji po to, by wiedza trafiała mocniej do adresatów i humoru, aby to, co słuszne nie było śmiertelnie nudne, to możemy spotkać się na szkoleniach i warsztatach organizowanych przez Grupę Fundamenti.
Jak pracujemy z Klientem?
Etap 1
Etap 2
Etap 3