Usiadłam do pracy w domu i mój nastrój spotkał się z podłogą…
Zadzwoniłam do psychologa, z którym normalnie dzielę biurko. Porozmawialiśmy. Pomogło.
Nasz spokój, funkcjonowanie i efektywność zawodowa zostały zakłócone. Pojawiają się obawy o utratę pracy, lęk o przyszłość i o bliskich. Strach wywołany możliwością zakażenia, powoduje powstawanie reakcji skrajnych, charakterystycznych dla sytuacji kryzysowych. Nie wszyscy, tak jak ja, pracują ze specjalistami od ludzkiej psychiki. Nie każdy ma kogoś bliskiego, kto profesjonalnie wesprze go poprzez rozmowę. Dlatego właśnie jako Grupa Fundamenti, FirmaSzkoleniowaKolmas Fundacja A.R.T. powołaliśmy inicjatywę pod nazwą Help Desk Emocjonalny. Łączymy doświadczenia biznesowe i pracę na rzecz społeczności w Trzecim Sektorze. Prowadzimy konsultacje psychologiczne on-line dla pracowników naszych klientów. Część wynagrodzenia przeznaczamy na pomoc podopiecznym Fundacji A.R.T., osobom w kryzysie, których nie stać na profesjonalną pomoc. Chcemy też, aby #HelpDeskEmocjonalny był forum informacji i dyskusji tutaj, na stronach LinkedIn. Będziemy zamieszczać posty związane z obecną sytuacją i odpowiedzi na kryzysowe pytania. Jak kryzys wpływa na Twoich pracowników?
Pomagając Pracownikom i ich rodzinom jednocześnie włączasz swoją firmę w działania CSR. Dzięki Twojej decyzji podopieczni Fundacji otrzymają tak potrzebne im wsparcie specjalistów.
KONTAKT W SPRAWIE ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEGO DLA POTRZEB TWOJEJ ORGANIZACJI:
Agnieszka Tobota I Dyrektor Sprzedaży
e-mail: agnieszka.tobota@fundamenti.pl ; Tel: +48 601 39 22 44
Piotr Kolmas I Dyrektor Rozwoju
e-mail: piotr@kolmas.pl ; Tel: +48 501180063
Joanna Padewska I Koordynator Projektów
e-mail: wsparcie01@fundacjaart.pl ; Tel: +48 696083871
Dodaj komentarz