Komunikować, czy komunikować się? Jak budować mosty zamiast murów?

Komunikować, czy komunikować się? Jak budować mosty zamiast murów?

Termin

Kategoria:

W dowolnym języku nie powiesz niczego innego ponad to, kim jestem.
Ralph Waldo Emmerson

Cele szkolenia:

  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i budowania dobrych relacji z otoczeniem osobistym i zawodowym;
  • Budowanie umiejętności konstruktywnego porozumiewania się;
  • Wykształcenie u uczestników umiejętności aktywnego słuchania, zadawania pytań, poznania narzędzi kierowania rozmową;
  • Diagnoza własnego stylu komunikowania, weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w procesie komunikacji.
  • Budowanie komunikacji nastawionej na dialog – budowanie dobrego nastawienia do siebie nawzajem, asertywnego wyrażania zdania z szacunkiem dla drugiej osoby.

Program szkolenia:

  1. Zasady efektywnej komunikacji – umiejętność słuchania i klarownego wypowiadania się
  2. Zrozumiałe i klarowne wypowiadanie się
  3. Narzędzia budowania zrozumienia
  4. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  5. Co niszczy relacje?
  6. Poczucie własnej wartości w procesie komunikacji
  7. Zachowania asertywne w komunikacji interpersonalnej

 

Prowadzący: Dorota Jaślan, Radosław Wajler

Szkolenie może zostać przeprowadzone w formule zamkniętej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Terminy