Negocjacje w biznesie
Termin
Kategoria: Biznesowe
Cele i korzyści:
- Głównym celem szkolenia jest wzrost kompetencji negocjacyjnych uczestników poprzez zwiększenie umiejętności z zakresu panowania nad procesem negocjacyjnym, wykształcenie postawy kooperacyjnej i umiejętność jej kreowania u drugiej strony oraz poznanie skutecznych technik negocjacji.
- Podczas szkolenia uczestnicy zrozumieją rolę podłoża konfliktu, którego negocjacje dotyczą, będą potrafili dobrze przygotować się do negocjacji a także odpowiednio określić swoją BATNA. Ponadto uczestnicy poznają i będą potrafili stosować w praktyce style i techniki negocjacyjne, nauczą się rozpoznawać manipulację i będą wiedzieli jak się przed nią obronić.
- Szkolenie oparte jest o naszą bogatą wiedzę i doświadczenia z zakresu negocjacji – uczestnicy w szeregu praktycznych ćwiczeń i case study nauczą się jak skutecznie negocjować przy zachowaniu dobrych relacji.
Program szkolenia (2 dni szkolenia plus jeden dzień symulacji)
- Nastawienie do konfliktu i negocjacji
- Przyczyny i rodzaje konfliktów
- Sposoby rozwiązywania poszczególnych rodzajów konfliktów: negocjacje, mediacje, arbitraż
- Negocjacje pozycyjne a problemowe – jak „nie okopywać się”, tylko szukać rozwiązań?
- Negocjacje cenowe – dochodzenie do kompromisu
- Taktyka czynienia ustępstw
- Pełny proces przygotowania się do negocjacji
- Perswazja i manipulacja w negocjacjach
- Perswazja a manipulacja
- Metody obrony przed manipulacją
- Techniki negocjacji
- Analiza ponad 50 najczęściej stosowanych technik negocjacyjnych
- Zasady stosowania technik i obrony przed nimi
- Symulacje negocjacji z zastosowaniem poznanych technik
Prowadzący: Marcin Krukar
Terminy