Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie

Termin

Kategoria:

 Cele i korzyści:

 

  • Głównym celem szkolenia jest wzrost kompetencji negocjacyjnych uczestników poprzez zwiększenie umiejętności z zakresu panowania nad procesem negocjacyjnym, wykształcenie postawy kooperacyjnej i umiejętność jej kreowania u drugiej strony oraz poznanie skutecznych technik negocjacji.
  • Podczas szkolenia uczestnicy zrozumieją rolę podłoża konfliktu, którego negocjacje dotyczą, będą potrafili dobrze przygotować się do negocjacji a także odpowiednio określić swoją BATNA. Ponadto uczestnicy poznają i będą potrafili stosować w praktyce style i techniki negocjacyjne, nauczą się rozpoznawać manipulację i będą wiedzieli jak się przed nią obronić.
  • Szkolenie oparte jest o naszą bogatą wiedzę i doświadczenia z zakresu negocjacji – uczestnicy w szeregu praktycznych ćwiczeń i case study nauczą się jak skutecznie negocjować przy zachowaniu dobrych relacji.

 

Program szkolenia (2 dni szkolenia plus jeden dzień symulacji)

  1. Nastawienie do konfliktu i negocjacji
  • Przyczyny i rodzaje konfliktów
  • Sposoby rozwiązywania poszczególnych rodzajów konfliktów: negocjacje, mediacje, arbitraż
  1. Negocjacje pozycyjne a problemowe – jak „nie okopywać się”, tylko szukać rozwiązań?
  • Negocjacje cenowe – dochodzenie do kompromisu
  • Taktyka czynienia ustępstw
  1. Pełny proces przygotowania się do negocjacji
  2. Perswazja i manipulacja w negocjacjach
  • Perswazja a manipulacja
  • Metody obrony przed manipulacją
  1. Techniki negocjacji
  • Analiza ponad 50 najczęściej stosowanych technik negocjacyjnych
  • Zasady stosowania technik i obrony przed nimi
  1. Symulacje negocjacji z zastosowaniem poznanych technik

Prowadzący: Marcin Krukar

Terminy