Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Termin

Kategoria:

Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników – wspólnie z trenerem – katalogu narzędzi sprzedażowych, przydatnych do wykorzystania w codziennej pracy, które pozwolą na poprowadzenie rozmowy sprzedażowej  w sposób satysfakcjonujący obie strony.

Założeniem szkolenia jest wzmocnienie jego uczestników poprzez budowanie ich poczucia pewności siebie oraz podniesienie poziomu satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy m.in. poprzez zwiększenie skuteczności ich działań w kontakcie z Klientem.

Program szkolenia:

  1. Budowanie silnej pozycji sprzedażowej
  2. Standardy rozmowy sprzedażowej
  3. Rozpoznawanie potrzeb Klienta, wspieranie potrzeb oraz sprzedaż przez potrzeby
  4. Efektywna prezentacja produktu
  5. Ujawnianie i pokonywanie obiekcji Klienta
  6. Finalizacja sprzedaży

Prowadzący: Radosław Wajler

Szkolenie może zostać przeprowadzone w formule zamkniętej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

 

 

Terminy