Trener, praktyk, absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada 14-letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego oraz niemal 10-letnie doświadczenie trenerskie. Pierwsze szlify szkoleniowe zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie – ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności.
Jest Certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP zakładającego projektowanie i prowadzenie szkoleń efektywnych biznesowo. Narzędzia standardu stosuje u klientów już na etapie badania potrzeb szkoleniowych, poprzez pisanie programów „szytych na miarę”, aż po raportowanie wyników szkoleń.
Od 2014 stale współpracujący z PKP Intercity jako Trener/HR Business Partner, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta Przez Telefon dla Pracowników Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Projektuje i prowadzi szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menedżera, skierowane do kadry menedżerskiej PKP Intercity. Współprowadzi, w roli Asesora, rekrutacje pracowników na stanowiska: konduktora, kasjera i stanowiska menadżerskie. Autor modeli kompetencyjnych stosowanych podczas procesów rekrutacyjnych na stanowisko konduktora i kasjera.
Na przełomie 2017 i 2018 roku w spółce Wrocławskie Mieszkania realizował projekt pt.. „Działania doradczo-rozwojowe w zakresie diagnozy stanowisk pracy w BOK w kontekście przygotowania do standaryzacji stanowisk”. Był członkiem zespołu doradczo-szkoleniowego przeprowadzającego Spółkę przez proces restrukturyzacji. Odpowiedzialny był za stworzenie Standardów Obsługi Klienta oraz przeszkolenie z nich kadry pracowniczej.
Od stycznia 2018 stale współpracuje z siecią marketów budowlanych OBI, w których odpowiada za analizę potrzeb szkoleniowych i szkolenia pracowników sprzedaży oraz niskiej i średniej kadry menedżerskiej. Zarządza szkoleniami w ośmiu marketach w południowo-zachodniej części kraju.
Od 2018 regularnie projektuje i realizuje programy szkoleniowe skierowane dla sprzedawców, kadry menedżerskiej oraz działu kontroli w sieci MAKRO.
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.
Na swoich szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem.
Prezes Stowarzyszenia „Słowa i Dźwięki”. Pomysłodawca , Organizator i Dyrektor Generalny Czatów Zamkowych – Festiwalu Piosenki Literackiej im. Jacka Kaczmarskiego – unikalnej w skali kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival.