Stan zagrożenia epidemicznego to dla wszystkich nowa sytuacja, także dla pracowników Państwa firmy. Spokój Państwa pracowników, codzienne funkcjonowanie i efektywność zawodowa zostały zakłócone.
Praktyka pracy zdalnej zmniejsza ryzyko zakażenia i zachorowania, ale nie zmniejsza poczucia zagrożenia i niepewności. Bezprecedensowe środki odizolowania społecznego: zamknięcie szkół, miejsc kultury, restauracji, centrów handlowych i usługowych potęgują poczucie wyobcowania. Pojawiają się obawy o utratę pracy, lęk o przyszłość i o bliskich. Strach wywołany możliwością zakażenia, niepokój w związku z nadchodzącym kryzysem gospodarczym powoduje powstawanie reakcji skrajnych, charakterystycznych dla sytuacji kryzysowych.
Niezależnie od świadomości tej potrzeby, w obecnej sytuacji wsparcie potrzebne jest praktycznie wszystkim. Wsparcie oferowane przez doświadczonych specjalistów, którzy łączą doświadczenia biznesowe z zaawansowanymi kompetencjami pomocy psychologicznej.
Dlatego właśnie jako Grupa Fundamenti, Firma Szkoleniowa Kolmas i Fundacja A.R.T. powołaliśmy inicjatywę pod nazwą Help Desk emocjonalny. Świadczymy pomoc specjalistyczną osobom ze świata biznesowego znajdującym się w sytuacji kryzysowej. Oprócz psychologicznej pomocy realizowanej w czasie sesji on-line, zapraszamy do codziennej lektury i dyskusji na temat związane z obecną sytuacją społeczna i gospodarczą na portalu zawodowym LinkedIn. Zapraszamy Państwa do wirtualnych spotkań, podczas których możliwe będzie komunikowanie się na ważne dla Was tematy, omówienie wątpliwości, możliwość zadania pytania ekspertowi i wspólne poszukanie rozwiązań.
Działając biznesowo, angażujemy się społecznie.
To idea, która od początku przyświeca naszej działalności. To synergia, doświadczenie i najlepsze praktyki z połączenia środowiska biznesowego i społecznego.
Poprzez nasze działania biznesowe chcemy również zaangażować się społecznie i wesprzeć Fundację A.R.T., świadczącą pomoc specjalistyczną osobom w kryzysie. Nie wszystkich stać na profesjonalna pomoc, nie wszyscy mają pracodawcę, który szerzej dba o potrzeby swoich pracowników.
Kryzys epidemiologiczny dotyka ludzi, rodziny, biznesy i całe gospodarki. W tej sytuacji nowego wymiaru nabiera społeczne zaangażowanie biznesu. Wsparcie społeczeństwa w trudnym czasie i zbudowanie wokół tego odpowiedniej komunikacji to długoterminowa inwestycja. Może okazać się najlepszą strategią, która przyczyni się do zwiększenia zaufania do Państwa firmy, jej działań biznesowych i produktów, a co za tym idzie zwiększenia konkurencyjności.
Pomyśl o wsparciu swoich Pracowników i ich rodzin. Jednocześnie wesprzyj podopiecznych Fundacji: osoby w trudnej sytuacji życiowej, kryzysowej. Wśród nich są: kobiety w trudnej sytuacji materialnej, seniorzy, ofiary przemocy domowej.
Pomagając Pracownikom i ich rodzinom jednocześnie włączasz swoją firmę w działania CSR. Dzięki Twojej decyzji podopieczni Fundacji otrzymają tak potrzebne im wsparcie specjalistów.
KONTAKT W SPRAWIE ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEGO DLA POTRZEB TWOJEJ ORAGNIZACJI:
Agnieszka Tobota I Dyrektor Sprzedaży
e-mail: agnieszka.tobota@fundamenti.pl ; Tel: +48 601 39 22 44
Piotr Kolmas I Dyrektor Rozwoju
e-mail: piotr@kolmas.pl ; Tel: +48 501180063
Joanna Padewska I Koordynator Projektów
e-mail: wsparcie01@fundacjaart.pl ; Tel: +48 696083871
Dodaj komentarz