Pomoc psychologiczna to benefit, czy obowiązek?
Czytałem wczoraj post Maja Gojtowska i dyskusję HRowców pod nim. Wynika z nich, że pomoc psychologiczna to obecnie ciekawy benefit.
W zeszłym roku, miałem okazję wziąć udział w procesie rekrutacji na wysokie stanowisko menedżerskie. Zaczęło się od wabienia mnie listą 42 benefitów (!). Jestem przeciwnikiem benefitowania. Wierzę w angażowanie. Poświęciłem temu zjawisku wiele lat pracy. Uważam, że gra w benefity, to przekupywanie ludzi. Może skończyć się tym, że menedżer przejdzie do tej firmy, w której dostanie ciekawszy pakiet. O ile może jeszcze warto było grać w tę drogą grę w czasach pracownika, to od dzisiaj już nie. W zeszłym miesiącu, według mediów wręczono 20 tys. wypowiedzeń, a około 10 tys. jednoosobowych przedsiębiorstw zostało zawieszonych.
Jeżeli pomoc psychologiczna miałaby być benefitem, to się teraz nie opłaca. Niebawem na rynku będzie mnóstwo doskonałych specjalistów, którzy będą gotowi pracować za: ratakredytu+czynsz+jedzenie+buty…
Zaangażowałem się w projekt #helpdeskemocjonalny, bo wierzę, że nie jest to benefit, a element higieny pracy. Odpowiednie warunki do pracy, to standard, nie korzyść. W jaki sposób rynek pracodawcy zmieni naszą rzeczywistość? #mądryrozwój#wiemyjak
Pomagając Pracownikom i ich rodzinom jednocześnie włączasz swoją firmę w działania CSR. Dzięki Twojej decyzji podopieczni Fundacji otrzymają tak potrzebne im wsparcie specjalistów.
KONTAKT W SPRAWIE ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEGO DLA POTRZEB TWOJEJ ORGANIZACJI:
Agnieszka Tobota I Dyrektor Sprzedaży
e-mail: agnieszka.tobota@fundamenti.pl ; Tel: +48 601 39 22 44
Piotr Kolmas I Dyrektor Rozwoju
e-mail: piotr@kolmas.pl ; Tel: +48 501180063
Joanna Padewska I Koordynator Projektów
e-mail: wsparcie01@fundacjaart.pl ; Tel: +48 696083871
Dodaj komentarz