Bartosz Berendt

Bartosz Berendt

Coach akredytowany (MCC) przez International Coach Federation (ICF), coach i superwizor akredytowany przez Izbę Coachingu, obecny prezes Izby Coachingu, prezes zarządu polskiego oddziału ICF w kadencji 2011-2012 oraz członek Zespołu ds. Psychologii Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Prowadzi coaching indywidualny i zespołowy dla liderów, i zespołów wdrażających zmiany w organizacji. Pracuje w wyczynowym sporcie, wspierając zawodników i drużyny w realizacji celów sportowych i pozasportowych.

Posiada doświadczenie w realizacji projektów pociągających za sobą strategiczne zmiany, obejmujące między innymi z tworzenie i wdrażanie strategii firmy, implementację systemów informatycznych, zmianę struktury organizacyjnej, restrukturyzację i optymalizację procesów.

Jest współtwórcą przywódczych programów rozwojowych, prowadzi warsztaty, supewizje i mentorcoaching dla doświadczonych coachów. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie kształcenia coachów i akredytacji programów szkoleniowych. Prowadził zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Poznaniu, Sopocie i Katowicach, Uniwersytecie Łódzkim, Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie.

W swojej karierze zawodowej sprawował funkcje kierownicze i dyrektorskie, pełnił rolę członka Rady Nadzorczej w spółce akcyjnej. Wspólnie z żoną prowadzi Equante – Fundację Nowych Możliwości. Okres od 2006 roku to rozwój własnej praktyki coachingowej, w ramach której zrealizował ponad 3000 godzin coachingu, kilkadziesiąt warsztatów oraz prowadził wiele prelekcji i wykładów.

Coachingu uczył się u najbardziej doświadczonych polskich coachów, a swoją wiedzę pogłębiał na warsztatach międzynarodowych coachów takich jak Robert Dilts, Richard Bolstad, Sarah Peyton, Stephen Gilligan, Frank Farelly, Nick Kemp, John Wittington, Lionel Stapley, John Scherer, Amy Barnes, Kare Landfald, Miki Kashtan, Amy i Arnold Mindel.

Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych, Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiach Psychologii Sportu Pozytywnego w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Realizował projekty między innymi dla takich firm, jak WSiP, PL.2012, T-Mobile, PZU, Mercedes, BZ WBK, Nordea, RedMobile, WOW!, Polpharma, Isobar, Polkomtel, SsangYong, Isuzu, Nutricia, Alfa Logis, BRE Bank, Polbank EFG, Konfederacja Lewiatan, Orange, Cyfrowy Polsat, Exatel (Tel-Energo), Attention Marketing, Compress, Tetra System Polska, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Agora, Amnesty, Ministerstwo Sportu i Turystyki.